Office 365 Business Essentials

Vaste prijs: € 3,95 per maand

Overal en altijd kunnen werken per maand!

Maak, bewerk en deel online Word-, PowerPoint-, Excel- en OneNote-bestanden. Waar en wanneer jij wilt, vanaf elk apparaat.



Samenwerken in de cloud

In de cloud bewaar, synchroniseer en deel jij jouw bestanden. Zo heb je altijd toegang tot up-to-date files welke je real-time met anderen bewerkt.



Installeren en beheren is heel eenvoudig

Je kunt gebruikers heel eenvoudig instellen dankzij een duidelijke handleiding. Het beheercentrum is vanaf elke locatie toegankelijk. Met Office 365 zijn je services zijn altijd beschikbaar en up-to-date.

Ga naar de Office 365 pakketten
office365

Overal en altijd kunnen werken per maand!

Maak, bewerk en deel online Word-, PowerPoint-, Excel- en OneNote-bestanden. Waar en wanneer jij wilt, vanaf elk apparaat.



Samenwerken in de cloud

In de cloud bewaar, synchroniseer en deel jij jouw bestanden. Zo heb je altijd toegang tot up-to-date files welke je real-time met anderen bewerkt.



Installeren en beheren is heel eenvoudig

Je kunt gebruikers heel eenvoudig instellen dankzij een duidelijke handleiding. Het beheercentrum is vanaf elke locatie toegankelijk. Met Office 365 zijn je services zijn altijd beschikbaar en up-to-date.

Bestel Office 365 Business Essentials

Optioneel Support pakket

Omdat Office 365 standaard zonder support wordt geleverd biedt Webstekker jou de mogelijkheid een Support pakket toe te voegen aan je abonnement. Klik hier en lees meer.



Belangrijkste kenmerken

Exchange
Wil jij ook altijd en overal toegang tot jouw e-mail en agenda? Met Exchange Online heb je contact met klanten en collega’s wanneer jou dat het beste uitkomt. Je werkt veilig op elk apparaat, want jouw e-mail staat veilig in de cloud van Microsoft.
Skype
Kom in contact met andere gebruikers van ‘Skype voor Bedrijven’ via chat, telefoon- en video. Je maakt je beschikbaarheid kenbaar door je onlinestatus aan te passen.
OneDrive
Elke gebruiker heeft 1 TB aan opslagcapaciteit tot zijn beschikking met ‘OneDrive voor Bedrijven’. Met OneDrive heb je overal toegang tot je bestanden en kun je deze delen met gebruikers binnen en buiten jouw organisatie. Je bepaalt eenvoudig welke personen rechten hebben om te bewerken of om alleen te lezen. Alle bestanden worden gesynchroniseerd met PC's, Macs en mobiele apparaten
Yammer
Met Yammer kun je contact leggen met de juiste personen, informatie uitwisselen en projecten coördineren. Doe meer met minder!
Teamsites
Door de basisopslagruimte van 10 GB maak je documenten eenvoudig toegankelijk en makkelijk deelbaar. Elke gebruiker krijgt ook nog eens 500 MB extra opslagruimte.
Office Online
Met Office Online maak en bewerk je vanuit je browser Word-, OneNote-, PowerPoint- en Excel-documenten.
Sway
Met de nieuwe Office 365-app ‘Sway’ creëer je vanuit je favoriete browser of vanaf je tablet of smartfoon eenvoudig interactieve rapporten. Maar je kunt er ook presentaties, nieuwsbrieven en trainingen op vormgeven. De bestanden heten ‘Sways’ en zijn makkelijk te delen en zien er altijd goed uit.
Delve
Office Delve is het eerste hulpprogramma dat wordt aangestuurd door Office Graph: een verzameling signalen en inzichten welke uit het gedrag van de gebruikers wordt verkregen aan de hand van hun relatie tot inhoud, onderwerpen en contactpersonen. Zo blijf je altijd op de hoogte.
Bestel Office 365 Business Essentials